14 מרץ 2016

שיטות ייחודיות לקידום כל רקדן


מאחר וכאמור יש כאלו שחוששים, נבוכים, או חושבים שאין להם יכולת לנוע בצורה נאה, הרי שמעבר לסבלנות של מדריכי ריקוד מקצועיים יש לדבר גם על גישה אישית ושיטות ייחודיות אל מול כל אדם שהחליט שהוא רוצה לרקוד.
כך, התאמת סגנון הריקוד לאנשים שונים ויצירת קצב מתאים עבור כל רמה של רקדן, הן כאלה שיכולים לעשות את ההבדל בין התקדמות אטית מאוד שאינה מיטיבה עם התלמיד ובין התקדמות מרשימה במהירות מכובדת שיוצרת הנאה רבה בכל רגע של הריקוד. 




ריקודים סלוניים
הדבר הראשון שצריך להגיד על ריקודים סלוניים הוא זה שכל אחד יכול ללמוד לרקוד. מדובר בדבר חשוב מאוד מאחר ויש רבים שחושבים שיש להם שתי רגלים שמאליות, כמו שאומרים, או שיש כאלו שפשוט חוששים לנסות את תנועות הגוף השונות בגלל מבוכה או דברים שליליים אחרים. מי שמציג יכולת מקצועית גבוהה מאוד וסבלנות רבה יכול לקיים את ההבטחה לכל אדם שלאחר מספר לא גדול של שיעורים הוא כבר יתחיל לנוע בצורה אלגנטית ונעימה על כל רחבת ריקודים ומתי שיחפוץ בכך. חוג ריקודים סלוניים בקריות בהנהלת זוג מורים מדהימים בקאסה דאנס.


הסגנונות הרבים שמחכים לכל אחד
כשאנו מדברים על ריקודים סלוניים עלינו להבין כי היום מדובר על סגנונות ריקוד רבים ולא רק על ואלס לדוגמא. בתי ספר איכותיים יודעים להציג מגוון גדול של לימודי ריקוד עבור כל סגנון כמעט. כך יכול כל אדם שאוהב סגנון ריקוד מסוים ללמוד טנגו, רומבה, סלסה ועוד. כמובן שגם אלו שעוד לא התמקדו בסגנון הריקוד שיכול לעניין אותם יכלים להגיע למקומות בהם יש סטודיו מסודר ומרווח ולנסות מספר סגנונות עד שהם מתמקדים בזה שעושה להם טוב על הלב בכל צעד שהם עושים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה